Інституційний репозиторій
ETNUIR

Перегляд Навчально-науковий гуманітарний інститут по назві

Перегляд Навчально-науковий гуманітарний інститут по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Захарова, Марина Олегівна (Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського, 2024)
    У роботі аналізується події Арабської весни 2010-2012 років з цивілізаційної точки зору. Досліджено передумови, перебіг та наслідки цього явища, зокрема вплив ісламської цивілізації та її цінностей у взаємодії з західними ...
  • Дорошенко, Анастасія Валеріївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023)
    Мета дослідження полягає у теоретичному та емпіричному дослідженні взаємозв’язку сімейного виховання з формуванням типів акцентуації у підлітків, встановлення зв'язку між різними психологічними моделями сімейного ...
  • Дробот, Єлизавета Володимирівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    У роботі аналізується проблема взаємозв’язку між рівнем самооцінки студентів та їхньою навчальною успішністю. Виявлено, що мотивована особистість з високим рівнем самооцінки має значні шанси на досягнення високих ...
  • Кріт, Андрій Андрійович (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    Фундаментальною метою освіти є розвиток здатності студентів до навчання протягом усього життя, що також є однією з цілей Міністерства освіти і науки України у сфері сталого розвитку. Самооцінка студентів відіграє ключову ...
  • Борисевич, Світлана Володимирівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    Дослідження присвячене вивченню механізмів формування цілісної картинки стану у дітей дошкільного віку в умовах військового конфлікту. У роботі аналізується проблема, як війна суттєво впливає на психічне здоров’я дітей, ...
  • Койда, Карина Анатоліївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2021)
    Дипломна робота акцентує свою увагу на взаємодії батьків та дітей та визначає можливість роботи з проблемними родинами. Ціль даного дослідження виявляє особливості впливу дитячо-батьківських стосунків на девіантну поведінку ...
  • Шахно, Вікторія Павлівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    У роботі аналізується проблема дитячо-батьківських стосунків, ролі сім'ї та її вплив на розвиток дитини. Під час написання роботи були визначені загальні теоретико-метрологічні підстави для дослідження особливостей різних ...
  • Яроцька, Наталія Геннадіївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    Кваліфікаційна робота присвячена розкриттю зв’язку між емоційним інтелектом та розвитком лідерських якостей у студентів в контексті освітнього середовища. Здійснено ретроспективний аналіз структури та функцій ...
  • Гвоздьова, Вікторія Анатоліївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023)
    У дипломній роботі досліджено взаємозв'язок між стилями виховання в сім’ї та проявом девіантної поведінки підлітків. Визначено особливості прояву девіантної поведінки підлітків, проаналізовано стилі виховання та ...
  • Конончук, Валентина Сергіївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2020)
    The paper analyzes the manifestation of anxiety in preschool children, and the relationship between the manifestation of anxiety and the style of family upbringing of children. The paper analyzes the problem of the ...
  • Шепітова, Гюльфере Ібрагімівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023)
    Сучасний стан економіки, суспільного розвитку вимагає для керівництва людей знаючих, ділових, творчих, відповідальних, які дбають про виробництво та персонал, про самовдосконалення та професійне вдосконалення ...
  • Зеленська, Наталія Юріївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано зв'язок стилю керівництва з розвитком особистості поліцейських та ефективністю їхньої роботи та здійснено емпіричну перевірку можливості розвитку лідерського потенціалу ...
  • Марковець, Юлія Олегівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    У рамках даної роботи було здійснено теоретичне дослідження питання тривожності. Було розкрито сутність феномену тривожності та основні психолого-педагогічні підходи до його інтерпретації. Проаналізовані відмінності між ...
  • Шевченко, Крістіна Олександрівна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    Актуальність проблеми дослідження емоційно-ціннісної сфери осіб юнацького віку визначається потребами цілого ряду громадських інститутів, безпосередньо включених у процес формування та виховання членів суспільства.
  • Ващенок, Олег Петрович (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    Дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню й емпіричній перевірці ефективності тренінгової програми відновлення ментального здоров’я менеджерів державних установ на основі майндфулнес-практик. На основі комплексного ...
  • Кодола, Максим Володимирович (Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського, 2024)
    У роботі проаналізовано теоретико-методологічні аспекти військово-політичних конфліктів, включаючи аналіз основних теорій і методологічних підходів до їх вивчення. Окремо розглядається роль та значення мирних переговорів ...
  • Безносюк, Олександр Русланович (Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського, 2024)
    У роботі аналізуються політичні, соціально-економічні та кліматичні чинники, що спричинили голод, а також його його перебіг, міжнародна реакція та вплив на українське суспільство. Результатом дослідження встановлено, що ...
  • Піскунов, Максим Андрійович (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023)
    У роботі висвітлюється особливості адаптивності у осіб юнацького віку під час війни та її взаємозв’язок з емоційним інтелектом як чинником та розробляється актуальна формувальна програма, щодо розвитку емоційного інтелекту ...
  • Литовченко, Юлія Андріївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023)
    У роботі аналізуються особливості корекції емоційних проблем дитини - дошкільника на основі арттерапевтичних технік. Визначено загальні теоретикометодологічні підстави для дослідження емоційних проблем дітей дошкільного ...
  • Грицик, Світлана Анатоліївна (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2024)
    У роботі досліджується проблема тривожності дітей молодшого шкільного віку та можливості її корекції, зокрема методами арт-терапії . Під час написання роботи було визначено теоретичні аспекти поняття тривожності, ...