У роботі аналізується проблема взаємозв’язку між рівнем самооцінки
студентів та їхньою навчальною успішністю. Виявлено, що мотивована
особистість з високим рівнем самооцінки має значні шанси на досягнення
високих результатів у навчанні, тоді як студенти з низькою самооцінкою часто
виявляють невпевненість у собі, що негативно впливає на їхню здатність
успішно виконувати складні завдання та досягати поставлених цілей.
Визначено, що базовою функцією самооцінки є регуляція діяльності та
поведінки студентів, що безпосередньо впливає на їхні навчальні досягнення.
У дослідженні надано рекомендації щодо підтримки високої самооцінки з
метою покращення навчальних результатів.
The thesis analyzes the problem of the relationship between students' selfesteem levels and their academic performance. It was found that a motivated
individual with high self-esteem has a significant chance of achieving high
4
academic results, while students with low self-esteem often exhibit self-doubt,
negatively affecting their ability to successfully complete complex tasks and
achieve set goals. The fundamental function of self-esteem was determined to be
the regulation of students' activities and behaviors, which directly influences their
academic achievements. The study provides recommendations for supporting high
self-esteem to improve academic outcomes.