dc.contributor.author |
Дробот, Єлизавета Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-05T08:41:09Z |
|
dc.date.available |
2025-02-05T08:41:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дробот Є.В. Взаємозв’язок самооцінки на навчальної успішності студентів: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / Є.В. Дробот. - Київ, 2024. - 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/334 |
|
dc.description.abstract |
У роботі аналізується проблема взаємозв’язку між рівнем самооцінки
студентів та їхньою навчальною успішністю. Виявлено, що мотивована
особистість з високим рівнем самооцінки має значні шанси на досягнення
високих результатів у навчанні, тоді як студенти з низькою самооцінкою часто
виявляють невпевненість у собі, що негативно впливає на їхню здатність
успішно виконувати складні завдання та досягати поставлених цілей.
Визначено, що базовою функцією самооцінки є регуляція діяльності та
поведінки студентів, що безпосередньо впливає на їхні навчальні досягнення.
У дослідженні надано рекомендації щодо підтримки високої самооцінки з
метою покращення навчальних результатів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The thesis analyzes the problem of the relationship between students' selfesteem levels and their academic performance. It was found that a motivated
individual with high self-esteem has a significant chance of achieving high
4
academic results, while students with low self-esteem often exhibit self-doubt,
negatively affecting their ability to successfully complete complex tasks and
achieve set goals. The fundamental function of self-esteem was determined to be
the regulation of students' activities and behaviors, which directly influences their
academic achievements. The study provides recommendations for supporting high
self-esteem to improve academic outcomes. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна успішність |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
саморегуляція |
uk_UA |
dc.subject |
Я-образ |
uk_UA |
dc.subject |
цілі |
uk_UA |
dc.subject |
self-esteem |
uk_UA |
dc.subject |
academic performance |
uk_UA |
dc.subject |
motivation |
uk_UA |
dc.subject |
students |
uk_UA |
dc.subject |
selfregulation |
uk_UA |
dc.subject |
self-image |
uk_UA |
dc.subject |
goals |
uk_UA |
dc.title |
Взаємозв’язок самооцінки на навчальної успішності студентів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Relationship Between Self-Esteem and Academic Performance of Students |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
159.9 |
|