Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність підприємства Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Методи дослідження: аналіз та узагальнення теоретичних джерел; методи системного, порівняльного та стратегічного аналізу; графічні методи; SWOT-аналіз. Основні результати дослідження: визначено вплив маркетингових інструментів на підвищення ефективності діяльності підприємства та обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингової стратегії. Новизна роботи: розроблено пропозиції щодо підвищення маркетингової активності та конкурентоспроможності закладу в умовах ринку освітніх послуг.
Object of research: marketing activity of the enterprise of V. I. Vernadsky Taurida National University. Research methods: analysis and synthesis of theoretical sources; methods of systemic, comparative and strategic analysis; graphic methods; SWOT analysis. The main results of the study: the influence of marketing tools on improving the efficiency of the enterprise is determined and the directions of improving the marketing strategy are substantiated. Novelty of the work: proposals for increasing the marketing activity and competitiveness of the institution in the market of educational services have been developed.