Інституційний репозиторій
ETNUIR

Маркетинг та його місце в розвитку підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радик, Тетяна Андріївна
dc.date.accessioned 2025-06-17T11:49:07Z
dc.date.available 2025-06-17T11:49:07Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Радик Т.А. Маркетинг та його місце в розвитку підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 073 Менеджмент / Т.А. Радик. - Київ, 2025. - 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/429
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра uk_UA
dc.description.abstract Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність підприємства Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Методи дослідження: аналіз та узагальнення теоретичних джерел; методи системного, порівняльного та стратегічного аналізу; графічні методи; SWOT-аналіз. Основні результати дослідження: визначено вплив маркетингових інструментів на підвищення ефективності діяльності підприємства та обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингової стратегії. Новизна роботи: розроблено пропозиції щодо підвищення маркетингової активності та конкурентоспроможності закладу в умовах ринку освітніх послуг. uk_UA
dc.description.abstract Object of research: marketing activity of the enterprise of V. I. Vernadsky Taurida National University. Research methods: analysis and synthesis of theoretical sources; methods of systemic, comparative and strategic analysis; graphic methods; SWOT analysis. The main results of the study: the influence of marketing tools on improving the efficiency of the enterprise is determined and the directions of improving the marketing strategy are substantiated. Novelty of the work: proposals for increasing the marketing activity and competitiveness of the institution in the market of educational services have been developed. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія розвитку uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject development strategy uk_UA
dc.subject marketing tools uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject efficiency uk_UA
dc.subject market uk_UA
dc.title Маркетинг та його місце в розвитку підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing and Its Role in Enterprise Development uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу