dc.contributor.author |
Радик, Тетяна Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-17T11:49:07Z |
|
dc.date.available |
2025-06-17T11:49:07Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Радик Т.А. Маркетинг та його місце в розвитку підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 073 Менеджмент / Т.А. Радик. - Київ, 2025. - 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/429 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність підприємства Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Методи дослідження: аналіз та узагальнення теоретичних джерел; методи системного, порівняльного та стратегічного аналізу; графічні методи; SWOT-аналіз. Основні результати дослідження: визначено вплив маркетингових інструментів на підвищення ефективності діяльності підприємства та обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингової стратегії. Новизна роботи: розроблено пропозиції щодо підвищення маркетингової активності та конкурентоспроможності закладу в умовах ринку освітніх послуг. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Object of research: marketing activity of the enterprise of V. I. Vernadsky Taurida National University. Research methods: analysis and synthesis of theoretical sources; methods of systemic, comparative and strategic analysis; graphic methods; SWOT analysis. The main results of the study: the influence of marketing tools on improving the efficiency of the enterprise is determined and the directions of improving the marketing strategy are substantiated. Novelty of the work: proposals for increasing the marketing activity and competitiveness of the institution in the market of educational services have been developed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
ринок |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
development strategy |
uk_UA |
dc.subject |
marketing tools |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
efficiency |
uk_UA |
dc.subject |
market |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг та його місце в розвитку підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing and Its Role in Enterprise Development |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8 |
|