У роботі досліджується складові супроводу процесу психологічної
реабілітації на прикладі молодших школярів в умовах війни. На основі
теоретичного аналізу психологічної літератури по даній проблемі, визначено
поняття реабілітації, її аспектів та концепції. Також проведено емпіричне
дослідження на вибірці молодших школярів. У дослідженні було визначино
особливості супроводу процесу психологічної реабілітації. Досліджено вплив
соціально-психологічної адаптації на навчальну діяльність, самооцінку,
цінності. Обґрунтувано використання програми психологічного супроводу,
спрямованого на зниження рівня дезадаптованості дітей та розроблено
практичні рекомендації батькам.
The paper examines the components of the support of the process of
psychological rehabilitation on the example of junior schoolchildren in the conditions
of war. On the basis of the theoretical analysis of the psychological literature on this
problem, the concept of rehabilitation, its aspects and concepts are defined. An
empirical study was also conducted on a sample of primary school students. The
study identified the features of supporting the process of psychological rehabilitation.
The influence of socio-psychological adaptation on educational activities, selfesteem, and values is studied. The use of the program of psychological support aimed
at reducing the level of maladaptation of children is substantiated and practical
recommendations for parents are developed.