Інституційний репозиторій
ETNUIR

Особливості супроводу процесу психологічної реабілітації молодших школярів в умовах війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вацик, Анастасія Валеріївна
dc.date.accessioned 2025-02-05T08:32:44Z
dc.date.available 2025-02-05T08:32:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Вацик А.В. Особливості супроводу процесу психологічної реабілітації молодших школярів в умовах війни: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / А.В. Вацик. - Київ, 2024. - 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/329
dc.description.abstract У роботі досліджується складові супроводу процесу психологічної реабілітації на прикладі молодших школярів в умовах війни. На основі теоретичного аналізу психологічної літератури по даній проблемі, визначено поняття реабілітації, її аспектів та концепції. Також проведено емпіричне дослідження на вибірці молодших школярів. У дослідженні було визначино особливості супроводу процесу психологічної реабілітації. Досліджено вплив соціально-психологічної адаптації на навчальну діяльність, самооцінку, цінності. Обґрунтувано використання програми психологічного супроводу, спрямованого на зниження рівня дезадаптованості дітей та розроблено практичні рекомендації батькам. uk_UA
dc.description.abstract The paper examines the components of the support of the process of psychological rehabilitation on the example of junior schoolchildren in the conditions of war. On the basis of the theoretical analysis of the psychological literature on this problem, the concept of rehabilitation, its aspects and concepts are defined. An empirical study was also conducted on a sample of primary school students. The study identified the features of supporting the process of psychological rehabilitation. The influence of socio-psychological adaptation on educational activities, selfesteem, and values is studied. The use of the program of psychological support aimed at reducing the level of maladaptation of children is substantiated and practical recommendations for parents are developed. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject реабілітація uk_UA
dc.subject дезаптованість uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject супровід uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject місцеві мешканці uk_UA
dc.subject внутрішньо переміщені особи (ВПО) uk_UA
dc.subject rehabilitation uk_UA
dc.subject deprivation uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject support uk_UA
dc.subject schoolchildren uk_UA
dc.subject local residents uk_UA
dc.subject internally displaced persons (IDPs) uk_UA
dc.title Особливості супроводу процесу психологічної реабілітації молодших школярів в умовах війни uk_UA
dc.title.alternative Features of support for the process of psychological rehabilitation of junior schoolchildren in wartime uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу