Робота присвячена дослідженню іміджу туристичного підприємства і
його впливу на розвиток туристичної галузі. Робота має на меті вивчення
концепції іміджу, стратегій створення іміджу, а також їхнього впливу на
успішність туристичних підприємств.
У роботі пропонується комплексний підхід до створення іміджу
туристичного підприємства і розробляються стратегії, що допомагають
досягти конкурентної переваги, залучити та утримувати клієнтів, а також
покращити репутацію та успішність підприємства в туристичній галузі.
Проведено загальну оцінку ефективності стратегії створення іміджу
туристичного підприємства, а також на прикладі туристичної агенції "ANEX
Tour" показано правильність розробленої і реалізованої стратегії створення
іміджу успішного туристичного підприємства.
Робота також виявляє необхідність постійного моніторингу та оцінки
ефективності іміджевих заходів, а також виявлення можливих недоліків та
коригування стратегії
The paper is devoted to the study of the image of a tourist enterprise and its impact on the development of the tourism industry. The aim of the work is to study the concept of image, image creation strategies, as well as their impact on the success of tourist enterprises. The paper offers a comprehensive approach to creating the image of a tourist enterprise and develops strategies that help to achieve a competitive advantage, attract and retain customers, as well as improve the reputation and success of the enterprise in the tourism industry. A general assessment of the effectiveness of the strategy for creating the image of a tourist enterprise is carried out, and the example of the travel agency "Anex Tour" shows the correctness of the developed and implemented strategy for creating the image of a successful tourist enterprise. The work also identifies the need for constant monitoring and evaluation of the effectiveness of image measures, as well as identifying possible shortcomings and adjusting the strategy.