Інституційний репозиторій
ETNUIR

Стратегія створення іміджу туристичного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Максим'юк, Василь Любомирович
dc.date.accessioned 2025-01-15T14:16:29Z
dc.date.available 2025-01-15T14:16:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Максим'юк В.Л. Стратегія створення іміджу туристичного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 242 туризм / В.С. Максим'юк. - Київ, 2023. - 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/283
dc.description.abstract Робота присвячена дослідженню іміджу туристичного підприємства і його впливу на розвиток туристичної галузі. Робота має на меті вивчення концепції іміджу, стратегій створення іміджу, а також їхнього впливу на успішність туристичних підприємств. У роботі пропонується комплексний підхід до створення іміджу туристичного підприємства і розробляються стратегії, що допомагають досягти конкурентної переваги, залучити та утримувати клієнтів, а також покращити репутацію та успішність підприємства в туристичній галузі. Проведено загальну оцінку ефективності стратегії створення іміджу туристичного підприємства, а також на прикладі туристичної агенції "ANEX Tour" показано правильність розробленої і реалізованої стратегії створення іміджу успішного туристичного підприємства. Робота також виявляє необхідність постійного моніторингу та оцінки ефективності іміджевих заходів, а також виявлення можливих недоліків та коригування стратегії uk_UA
dc.description.abstract The paper is devoted to the study of the image of a tourist enterprise and its impact on the development of the tourism industry. The aim of the work is to study the concept of image, image creation strategies, as well as their impact on the success of tourist enterprises. The paper offers a comprehensive approach to creating the image of a tourist enterprise and develops strategies that help to achieve a competitive advantage, attract and retain customers, as well as improve the reputation and success of the enterprise in the tourism industry. A general assessment of the effectiveness of the strategy for creating the image of a tourist enterprise is carried out, and the example of the travel agency "Anex Tour" shows the correctness of the developed and implemented strategy for creating the image of a successful tourist enterprise. The work also identifies the need for constant monitoring and evaluation of the effectiveness of image measures, as well as identifying possible shortcomings and adjusting the strategy. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject туризм, туристичне підприємство, туристична агенція, імідж, ефективні стратегії, розвиток підприємства. uk_UA
dc.subject tourism, tourist enterprise, tourist agency, image, effective strategies, enterprise development. uk_UA
dc.title Стратегія створення іміджу туристичного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Strategy for creating an image of a tourist enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 658.8:338.48


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account