Робота присвячена вивченню особливостей впливу емоційного інтелекту на
професійну успішність працівників сфери електронних комунікацій. У
дослідженні розглядається структура емоційного інтелекту, його складові та
їхній вплив на професійну успішність. Емоційний інтелект розглядається як
важливий фактор, що визначає рівень професійної взаємодії, адаптивності та
стресостійкості. У роботі також представлено емпіричне дослідження рівня
емоційного інтелекту у працівників, а також розроблено програму для
підвищення емоційної компетентності, що сприяє покращенню професійної
успішності.
The work is devoted to the study of the peculiarities of the impact of emotional
intelligence on the professional success of employees in the field of electronic
communications. The study examines the structure of emotional intelligence, its
components and their impact on professional success. Emotional intelligence is
considered an important factor that determines the level of professional interaction,
adaptability and stress resistance. The paper also presents an empirical study of the
level of emotional intelligence among employees, as well as developed a program to
increase emotional competence, which contributes to the improvement of professional
success.