Abstract:
У роботі представлено технологію створення клієнт-серверного додатку для індустрії ігор. Основною метою є розробка багатокористувацького додатку на платформі Unity із використанням мови програмування C#. Проведено аналіз різних підходів до розробки клієнт-серверних додатків та розглянуто основні етапи створення програмного забезпечення. Використано методи системного аналізу, об'єктно-орієнтованого проектування та моделювання. У результаті створено багатокористувацьку гоночну гру з функціоналом реєстрації користувачів, створення ігрових кімнат, управління автомобілями та відображення результатів. Тестування підтвердило стабільність і коректність роботи основних механік гри.
Description:
Отримані результати можуть бути використані для розробки подібних ігрових додатків в індустрії ігор. Розробка має потенціал для отримання патентів та публікації в наукових журналах, що підтвердить їїінноваційність та наукову цінність.