Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Руденко, Олексій Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2024-11-16T16:20:11Z | |
dc.date.available | 2024-11-16T16:20:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Руденко О.С. Розробка технології створення клієнт-серверного додатку для використання в індустрії ігор: робота на здобуття кваліфікаційного ступення бакалавра: 122 Комп'ютерні науки / О.С. Руденко. - Київ, 2024.- 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/149 | |
dc.description | Отримані результати можуть бути використані для розробки подібних ігрових додатків в індустрії ігор. Розробка має потенціал для отримання патентів та публікації в наукових журналах, що підтвердить їїінноваційність та наукову цінність. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі представлено технологію створення клієнт-серверного додатку для індустрії ігор. Основною метою є розробка багатокористувацького додатку на платформі Unity із використанням мови програмування C#. Проведено аналіз різних підходів до розробки клієнт-серверних додатків та розглянуто основні етапи створення програмного забезпечення. Використано методи системного аналізу, об'єктно-орієнтованого проектування та моделювання. У результаті створено багатокористувацьку гоночну гру з функціоналом реєстрації користувачів, створення ігрових кімнат, управління автомобілями та відображення результатів. Тестування підтвердило стабільність і коректність роботи основних механік гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні інформаційні технології,клієнт-серверний додаток, мова програмування, об'єктно-орієнтоване програмування, моделювання | uk_UA |
dc.title | Розробка технології створення клієнт-сервісного додатку для використання в індустрії ігор | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004 |