Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василенко, Святослав Романович | |
dc.date.accessioned | 2025-07-28T08:16:44Z | |
dc.date.available | 2025-07-28T08:16:44Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Василенко С.Р. Впровадження автоматизованої системи контролю струму витоку рухомого складу тролейбуса: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології / С.Р. Василенко. - Київ, 2025. - 63 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/451 | |
dc.description | Технічний стан ізоляції тролейбуса залежить від багатьох факторів, серед яких вік тролейбусів і умови експлуатації. Звідси випливає, що погіршення стану ізоляції відбувається під впливом зовнішніх факторів, в наслідок чого відбуваються хімічні перетворення діелектричного матеріалу ізоляції, особливо в проводах, обмотках електричних машин, що приводить до появи тріщин які зменшують діелектричні характеристики ізоляційних матеріалів. Властивості ізоляції у зовнішніх умовах, що змінюються проявляються по-різному. Так при роботі електроустаткування в сухому середовищі, це погіршення може і не впливати на працездатність ізоляції. У цьому випадку струм витоку й опір ізоляції будуть у нормі. Однак під час впливу на електроустаткування вологого середовища, наприклад, при наявності атмосферних опадів, або влученні крапель води на ізоляцію при виконанні мийно-прибиральних робіт, опір ізоляції різко знижується, і з'являється небезпечний для життя людини потенціал на корпусі тролейбуса і відповідно струм витоку. Причиною такого положення є важка фінансова ситуація в Україні, відсутність коштів у меріях міст на закупівлю нового рухомого складу і виконання капітальних ремонтів. У свою чергу це впливає на безпеку пасажирських перевезень тролейбусами, яка багато в чому залежить від стану ізоляції електроустаткування тролейбуса і правильних дій водія при позаштатних ситуаціях. Метою роботи: підвищення електробезпечності тролейбуса за рахунок автоматизації контролю струму витоку. Об’єкт дослідження: ділянка для проведення технічного огляду рухомого складу тролейбуса. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено питанню ураження електричним струмом пасажирів після потрапляння на корпус тролейбуса небезпечного потенціалу, внаслідок погіршення ізоляції високовольтного устаткування. | uk_UA |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis is devoted to the issue of electric shock to passengers after coming into contact with the trolleybus body, which has a dangerous potential due to the deterioration of the insulation of high-voltage equipment. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | опір руху, МЕТ, струм витоку, Ру-600В, ШВП шафа власних потреб, електробезпека, ізоляція | uk_UA |
dc.subject | movement resistance, MET, leakage current, Ru-600V, SHVP cabinet for own needs, electrical safety, insulation | uk_UA |
dc.title | Впровадження автоматизованої системи контролю струму витоку рухомого складу тролейбуса | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of an automated system for monitoring leakage current in trolleybus rolling stock | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 629.463:621.3.049.77:681.5 |