Інституційний репозиторій
ETNUIR

Роль реклами та маркетингових стратегій просування товарів і послуг в розвитку індустрії гостинності

Show simple item record

dc.contributor.author Шушкевич, Альона Юріївна
dc.date.accessioned 2025-06-30T09:39:16Z
dc.date.available 2025-06-30T09:39:16Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Шушкевич А.Ю. Роль реклами та маркетингових стратегій просування товарів і послуг в розвитку індустрії гостинності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра / А.Ю. Шушкевич. - Київ, 2025. - 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/446
dc.description Кваліфікаційна робота uk_UA
dc.description.abstract У вступі обґрунтована актуальність теми, визначено мету, предмет, об’єкт і завдання дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності та класифікації маркетингових стратегій. У другому розділі проаналізовано маркетингову і рекламну діяльність ресторану «Гага» (м. Київ). Третій розділ присвячено розробці цифрових стратегій просування з конкретними пропозиціями щодо вдосконалення маркетингових комунікацій uk_UA
dc.description.abstract The introduction substantiates the relevance of the topic and defines the aim, subject, object, and research tasks. The first chapter examines the theoretical foundations of competitiveness in hospitality and marketing strategy classifications. The second chapter analyzes the marketing and advertising activities of the restaurant “Gaga” (Odesa). The third chapter focuses on digital strategy development and presents proposals for enhancing marketing communications. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject маркетинг, реклама, індустрія гостинності, ресторанний бізнес, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, ресторан «Гага», цифрові технології, просування. uk_UA
dc.subject marketing, advertising, hospitality industry, restaurant business, competitiveness, marketing strategies, Gaga restaurant, digital technologies, promotion. uk_UA
dc.title Роль реклами та маркетингових стратегій просування товарів і послуг в розвитку індустрії гостинності uk_UA
dc.title.alternative The Role of Advertising and Marketing Strategies in the Promotion of Goods and Services in the Development of the Hospitality Industry. uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 640.4:658.8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account