Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Руссу, Надія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-03-05T19:33:48Z | |
dc.date.available | 2025-03-05T19:33:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Руссу Н.С. Психолого-педагогічні чинники соціалізації дітей-підлітків трудових мігрантів у шкільному середовищі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 231 Соціальна робота / Н.С. Руссу. - Київ, 2020. - 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/385 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена актуальній проблемі адаптації дітей трудових мігрантів до української системи середньої освіти. Відзначено, що досить часто адаптація відбувається довго й болісно, не завжди завершуючись успіхом. Серед проблем, які негативно впливають на психологічний стан дітей у родинах трудових мігрантів, особливе місце належить постійній відсутності контролю батьків над дітьми як такого. Відповідно, від цього страждає як загальна культура виховання й поведінки дітей трудових мігрантів, так і можливості їхньої соціалізації в суспільстві. Підліткам властиві почуття відмінності від однолітків, занижена, нестійка самооцінка, активний пошук значущого дорослого. Доведено, що своєчасна психокорекційна робота з дітьми та підлітками зокрема дозволяє знизити рівень невротичних і поведінкових розладів, збалансувати батьківсько-дитячі взаємини і в кінцевому рахунку сприяє оздоровленню клімату в родині. | uk_UA |
dc.description.abstract | The work is devoted to the topical problem of adaptation of children of migrant workers to the Ukrainian system of secondary education. It is noted that quite often adaptation is long and painful, not always successful. Among the problems that negatively affect the psychological state of children in the families of migrant workers, a special place belongs to the constant lack of parental control over children as such. Accordingly, both the general culture of upbringing and behavior of children of migrant workers and the possibility of their socialization in society suffer from this. Adolescents are characterized by feelings of difference from peers, low, unstable self-esteem, active search for a meaningful adult. It is proved that timely psycho-correctional work with children and adolescents, in particular, reduces the level of neurotic and behavioral disorders, balance parent-child relationships and ultimately contributes to improving the climate in the family. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | трудові мігранти | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | шкільне середовище | uk_UA |
dc.subject | adolescents | uk_UA |
dc.subject | labor migrants | uk_UA |
dc.subject | socialization | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | school environment | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні чинники соціалізації дітей-підлітків трудових мігрантів у шкільному середовищі | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical factors of socialization of adolescent children of labor migrants in the school environment | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 364-78 |