Інституційний репозиторій
ETNUIR

Психолого-педагогічні чинники соціалізації дітей-підлітків трудових мігрантів у шкільному середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руссу, Надія Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-03-05T19:33:48Z
dc.date.available 2025-03-05T19:33:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Руссу Н.С. Психолого-педагогічні чинники соціалізації дітей-підлітків трудових мігрантів у шкільному середовищі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 231 Соціальна робота / Н.С. Руссу. - Київ, 2020. - 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/385
dc.description.abstract Робота присвячена актуальній проблемі адаптації дітей трудових мігрантів до української системи середньої освіти. Відзначено, що досить часто адаптація відбувається довго й болісно, не завжди завершуючись успіхом. Серед проблем, які негативно впливають на психологічний стан дітей у родинах трудових мігрантів, особливе місце належить постійній відсутності контролю батьків над дітьми як такого. Відповідно, від цього страждає як загальна культура виховання й поведінки дітей трудових мігрантів, так і можливості їхньої соціалізації в суспільстві. Підліткам властиві почуття відмінності від однолітків, занижена, нестійка самооцінка, активний пошук значущого дорослого. Доведено, що своєчасна психокорекційна робота з дітьми та підлітками зокрема дозволяє знизити рівень невротичних і поведінкових розладів, збалансувати батьківсько-дитячі взаємини і в кінцевому рахунку сприяє оздоровленню клімату в родині. uk_UA
dc.description.abstract The work is devoted to the topical problem of adaptation of children of migrant workers to the Ukrainian system of secondary education. It is noted that quite often adaptation is long and painful, not always successful. Among the problems that negatively affect the psychological state of children in the families of migrant workers, a special place belongs to the constant lack of parental control over children as such. Accordingly, both the general culture of upbringing and behavior of children of migrant workers and the possibility of their socialization in society suffer from this. Adolescents are characterized by feelings of difference from peers, low, unstable self-esteem, active search for a meaningful adult. It is proved that timely psycho-correctional work with children and adolescents, in particular, reduces the level of neurotic and behavioral disorders, balance parent-child relationships and ultimately contributes to improving the climate in the family. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject трудові мігранти uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject шкільне середовище uk_UA
dc.subject adolescents uk_UA
dc.subject labor migrants uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject school environment uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні чинники соціалізації дітей-підлітків трудових мігрантів у шкільному середовищі uk_UA
dc.title.alternative Psychological and pedagogical factors of socialization of adolescent children of labor migrants in the school environment uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 364-78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу