Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дробот, Єлизавета Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T08:41:09Z | |
dc.date.available | 2025-02-05T08:41:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дробот Є.В. Взаємозв’язок самооцінки на навчальної успішності студентів: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / Є.В. Дробот. - Київ, 2024. - 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/334 | |
dc.description.abstract | У роботі аналізується проблема взаємозв’язку між рівнем самооцінки студентів та їхньою навчальною успішністю. Виявлено, що мотивована особистість з високим рівнем самооцінки має значні шанси на досягнення високих результатів у навчанні, тоді як студенти з низькою самооцінкою часто виявляють невпевненість у собі, що негативно впливає на їхню здатність успішно виконувати складні завдання та досягати поставлених цілей. Визначено, що базовою функцією самооцінки є регуляція діяльності та поведінки студентів, що безпосередньо впливає на їхні навчальні досягнення. У дослідженні надано рекомендації щодо підтримки високої самооцінки з метою покращення навчальних результатів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The thesis analyzes the problem of the relationship between students' selfesteem levels and their academic performance. It was found that a motivated individual with high self-esteem has a significant chance of achieving high 4 academic results, while students with low self-esteem often exhibit self-doubt, negatively affecting their ability to successfully complete complex tasks and achieve set goals. The fundamental function of self-esteem was determined to be the regulation of students' activities and behaviors, which directly influences their academic achievements. The study provides recommendations for supporting high self-esteem to improve academic outcomes. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | навчальна успішність | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | Я-образ | uk_UA |
dc.subject | цілі | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | academic performance | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | selfregulation | uk_UA |
dc.subject | self-image | uk_UA |
dc.subject | goals | uk_UA |
dc.title | Взаємозв’язок самооцінки на навчальної успішності студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | The Relationship Between Self-Esteem and Academic Performance of Students | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9 |