Інституційний репозиторій
ETNUIR

Вплив тривожності на емоційно-ціннісну сферу осіб юнацького віку

Show simple item record

dc.contributor.author Марковець, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2025-02-05T08:28:47Z
dc.date.available 2025-02-05T08:28:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Марковець Ю.О. Вплив тривожності на емоційно-ціннісну сферу осіб юнацького віку: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / Ю.О. Марковець. - Київ, 2024. - 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/327
dc.description.abstract У рамках даної роботи було здійснено теоретичне дослідження питання тривожності. Було розкрито сутність феномену тривожності та основні психолого-педагогічні підходи до його інтерпретації. Проаналізовані відмінності між поняттями "тривоги" та "тривожності". Визначено ціннісні орієнтири в юнацькому віці та їх зв'язок з рівнем тривожності. Проведено емпіричне дослідження на вибірці студентів – психологів другого-четвертого курсів навчання. Застосовані методи дозволили детально проаналізувати взаємозв'язок між тривожністю та емоційно-ціннісними аспектами у цільовій групі. Результати дослідження вказують на наявність певних кореляційних зв'язків між тривожністю та емоційними реакціями, а також ціннісними установками у молодшій віковій групі. Практичне значення роботи визначається можливістю використання даного дослідження у роботі психологічної служби освітнього закладу, а також у практичній діяльності педагогів та психологів. uk_UA
dc.description.abstract Within the framework of this work, a theoretical study of the issue of anxiety was carried out. The essence of the phenomenon of anxiety and the main psychological and pedagogical approaches to its interpretation were revealed. The differences between the concepts of "anxiety" and "anxiety" are analyzed. The value guidelines in adolescence and their relationship with the level of anxiety are determined. An empirical study was conducted on a sample of students - psychologists of the second-fourth courses of study. The applied methods made it 3 possible to analyze in detail the relationship between anxiety and emotional-value aspects in the target group. The results of the study indicate the presence of certain correlation links between anxiety and emotional reactions, as well as value attitudes in the younger age group. The practical significance of the work is determined by the possibility of using this study in the work of the psychological service of the educational institution, as well as in the practical activities of teachers and psychologists. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject тривога uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject ситуативна та особистісна тривожність uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.subject емоційно-ціннісна сфера uk_UA
dc.subject юнаки uk_UA
dc.subject anxiety uk_UA
dc.subject anxiety uk_UA
dc.subject situational and personal anxiety uk_UA
dc.subject emotions uk_UA
dc.subject emotional-value sphere uk_UA
dc.subject young uk_UA
dc.title Вплив тривожності на емоційно-ціннісну сферу осіб юнацького віку uk_UA
dc.title.alternative The impact of anxiety on the emotional-value sphere of young people uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account