Інституційний репозиторій
ETNUIR

Особливості змін ціннісних орієнтацій студентів в умовах російсько-української війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матрунчик, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-02-05T08:27:23Z
dc.date.available 2025-02-05T08:27:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матрунчик А.С. Особливості змін ціннісних орієнтацій студентів в умовах російсько-української війни:робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / А.С. Матрунчик. - Київ, 2023. - 136 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/326
dc.description.abstract У роботі аналізується поняття цінність, розвиток ціннісно-смислової системи та проблема змін ціннісних орієнтацій студентів юнацького віку внаслідок російсько-української війни. В ході написання роботи було обрано дві методики для дослідження ціннісної системи, проведено опитування серед студентів Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського, описано зміни позицій окремих цінностей в ієрархії ціннісних орієнтацій, визначено вплив війни на рівень сформованості ціннісної системи, ступінь узгодженості між термінальним і інструментальними цінностями, визначено місце і особливості впливу суспільних чинників в процесі переоцінки цінностей студентами. На основі отриманих результатів було складено психокорекційну програму направлену на розвиток ціннісно-смислової сфери студентів uk_UA
dc.description.abstract The paper analyzes the concept of value, the development of the value-sense system and the problem of changes in the value orientations of youthful students as a result of the Russian-Ukrainian war. In the course of writing the work, two methods were chosen to study the value system, a survey was conducted among students of the Vernadsky Taurida National University, changes in the positions of individual values in the hierarchy of value orientations were described, the impact of the war on the level of formation of the value system, the degree of coherence between terminal and instrumental values was determined, the place and peculiarities of the influence of social factors in the process of reassessment of values by students were determined. 3 On the basis of the obtained results, a psychocorrectional program aimed at developing the value-sense sphere of students was compiled. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject ціннісно-смислова сфера uk_UA
dc.subject вплив війни uk_UA
dc.subject воєнні дії uk_UA
dc.subject зміна ціннісних орієнтацій uk_UA
dc.subject цінності студентів uk_UA
dc.subject values uk_UA
dc.subject value orientations uk_UA
dc.subject value-sense sphere uk_UA
dc.subject influence of war uk_UA
dc.subject military actions uk_UA
dc.subject change of value orientations uk_UA
dc.subject values of students uk_UA
dc.title Особливості змін ціннісних орієнтацій студентів в умовах російсько-української війни uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of changes in students' value orientations in the context of the Russian-Ukrainian war uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу