У роботі аналізується поняття цінність, розвиток ціннісно-смислової
системи та проблема змін ціннісних орієнтацій студентів юнацького віку
внаслідок російсько-української війни. В ході написання роботи було обрано
дві методики для дослідження ціннісної системи, проведено опитування серед
студентів Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського,
описано зміни позицій окремих цінностей в ієрархії ціннісних орієнтацій,
визначено вплив війни на рівень сформованості ціннісної системи, ступінь
узгодженості між термінальним і інструментальними цінностями, визначено
місце і особливості впливу суспільних чинників в процесі переоцінки цінностей
студентами. На основі отриманих результатів було складено психокорекційну
програму направлену на розвиток ціннісно-смислової сфери студентів
The paper analyzes the concept of value, the development of the value-sense
system and the problem of changes in the value orientations of youthful students as a
result of the Russian-Ukrainian war. In the course of writing the work, two methods
were chosen to study the value system, a survey was conducted among students of the
Vernadsky Taurida National University, changes in the positions of individual values
in the hierarchy of value orientations were described, the impact of the war on the
level of formation of the value system, the degree of coherence between terminal and
instrumental values was determined, the place and peculiarities of the influence of
social factors in the process of reassessment of values by students were determined.
3
On the basis of the obtained results, a psychocorrectional program aimed at
developing the value-sense sphere of students was compiled.