Об'єктом дослідження є конфліктна поведінка у підлітків, а предметом - психологічні
чинники, що впливають на цю поведінку. Мета дослідження полягає у теоретичному
обґрунтуванні та емпіричному визначенні впливу психологічних чинників на стиль
поведінки у конфліктних ситуаціях. У дипломній роботі розглянуто поняття
"конфлікт" та "конфліктна поведінка" і проаналізовано причини та стилі поведінки в
конфліктних ситуаціях, зокрема у підлітковому віці. Досліджено вплив різних
психологічних чинників на конфліктну поведінку підлітків, зокрема агресивність,
тривожність та взаємини з батьками, однокласниками та вчителями. Практичне
значення роботи полягає в тому, що її результати можна використовувати при
викладанні навчальних курсів та в корекційній роботі з проблемами конфліктної
поведінки у підлітків
The object of the research is conflict behavior in adolescents, and the subject is the
psychological factors that influence this behavior. The aim of the study is to theoretically
justify and empirically determine the impact of psychological factors on behavioral styles in
conflict situations. The thesis explores the concepts of "conflict" and "conflict behavior" and
analyzes the causes and styles of behavior in conflict situations, particularly during
adolescence. The research examines the influence of various psychological factors on conflict
behavior in adolescents, including aggressiveness, anxiety, and relationships with parents,
peers, and teachers. The practical significance of the work lies in its results being applicable
in teaching educational courses and in corrective interventions addressing issues of conflict
behavior in adolescents.