Інституційний репозиторій
ETNUIR

Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Халітова, Мавілє Ебазєрівна
dc.date.accessioned 2025-02-03T09:20:28Z
dc.date.available 2025-02-03T09:20:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Халітова М.Е. Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / М.Е. Халітова. - Київ, 2023. - 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/315
dc.description.abstract Метою дипломної роботи є вивчення соціально-психологічних особливостей спілкування підлітка у мережі інтернету, в різних соціальних ролях. Об'єкт дослідження: спілкування підлітка як соціально-психологічне явище. Предмет дослідження: соціально-психологічні особливості спілкування у підлітковому віці. У першому розділі дипломної роботи розкриті поняття спілкування, особливості спілкування підлітків з оточуючими, а саме дорослими та однолітками, та особливості спілкування підлітків в мережі інтернету. У другому розділі викладений теоретичний аналіз сучасних емпіричних досліджень. У третьому розділі за результатами аналізу теоретичних досліджень було створено практичні рекомендації щодо покращення спілкування підлітків, а також створений авторський тренінг з ціллю надання підліткам інструментарію для покращення самопочуття при спілкуванні з оточуючими uk_UA
dc.description.abstract The method of the diploma work is the study of social and psychological characteristics of communication of a teenager on the Internet, in various social roles. The object of the study: adolescent communication as a socio-psychological phenomenon. The subject of the research: social and psychological features of communication in adolescence. In the first chapter of the diploma thesis, the concept of communication, features of communication between teenagers with others, namely adults and peers, and features of communication of teenagers on the Internet are disclosed. The second chapter presents a theoretical analysis of modern empirical research. In the third section, based on the results of the analysis of theoretical studies, practical recommendations were created to improve the communication of teenagers, as well as an author's training was created with the aim of providing teenagers with tools to improve their well-being when communicating with others. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject взаємини uk_UA
dc.subject міжособистісні відносини uk_UA
dc.subject підлітковий вік uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.title Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків uk_UA
dc.title.alternative Socio-psychological features of adolescent communication uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 316.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу