Інституційний репозиторій
ETNUIR

Управління рекламою на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононенко, Євген Володимирович
dc.date.accessioned 2025-01-29T10:22:42Z
dc.date.available 2025-01-29T10:22:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кононенко Є. В. Управління рекламою на підприємстві: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 073 Менеджмент / Є.В. Кононенко .- Київ, 2024. - 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/297
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття ступення вищої освіти магістр uk_UA
dc.description.abstract . Об’єкт дослідження: рекламна діяльність компанії «PC.com.ua». Методи дослідження: метод теоретичного аналізу; метод аналізу поточного стану; метод порівняльного аналізу; розробка рекомендацій. Основні результати дослідження: розроблено комплекс заходів по удосконаленню рекламної діяльності на підприємстві. Новизна роботи: обґрунтовано необхідність створення відділу маркетингу в компанії та розширення спектру використання інформаційних технологій в системі управління рекламною діяльністю; визначено інформаційні інструменти для використання . uk_UA
dc.description.abstract Research Object: advertising activities of the company "PC.com.ua". Research methods: theoretical analysis method; current state analysis method; comparative analysis method; development of recommendations/ The main results of the study: a set of measures has been developed to improve advertising activities at the enterprise. Novelty of work: the necessity of establishing a marketing department in the company and expanding the use of information technology in advertising management systems has been substantiated; specific information tools for use in advertising activities have been identified. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject управління рекламною діяльністю uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject advertising management uk_UA
dc.subject information technology uk_UA
dc.title Управління рекламою на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Advertising Management at the Enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу