. Об’єкт дослідження: рекламна діяльність компанії «PC.com.ua». Методи дослідження: метод теоретичного аналізу; метод аналізу поточного стану; метод порівняльного аналізу; розробка рекомендацій. Основні результати дослідження: розроблено комплекс заходів по удосконаленню рекламної діяльності на підприємстві. Новизна роботи: обґрунтовано необхідність створення відділу маркетингу в компанії та розширення спектру використання інформаційних технологій в системі управління рекламною діяльністю; визначено інформаційні інструменти для використання .
Research Object: advertising activities of the company "PC.com.ua". Research methods: theoretical analysis method; current state analysis method; comparative analysis method; development of recommendations/ The main results of the study: a set of measures has been developed to improve advertising activities at the enterprise. Novelty of work: the necessity of establishing a marketing department in the company and expanding the use of information technology in advertising management systems has been substantiated; specific information tools for use in advertising activities have been identified.