Інституційний репозиторій
ETNUIR

Маркетинг та його місце в розвитку підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Гончарова, Софія Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-01-28T13:47:04Z
dc.date.available 2025-01-28T13:47:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гончарова С. О. Маркетинг та його місце в розвитку підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 073 Менеджмент / С.О. Гончарова. - Київ, 2024. - 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/296
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр uk_UA
dc.description.abstract Методи дослідження: логічного аналізу, синтезу; графічного аналізу; порівняльного аналізу; статистичної обробки результатів дослідження. У роботі проведено розрахунки на ЕОМ у програмі MS Office Excel. Основні результати дослідження: обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк». Новизна роботи: визначається власними підходами до проведення досліджень маркетингової діяльності підприємства для подальшого формування маркетингової стратегії банківської установи. uk_UA
dc.description.abstract Object of research: marketing activities of JSC CB "PrivatBank". Research methods: logical analysis, synthesis; graphic analysis; comparative analysis; statistical processing of research results. The work includes calculations on a computer in the MS Office Excel program. Main results of the research: directions for improving the marketing activities of JSC CB "PrivatBank" have been substantiated. Novelty of the work: is determined by its own approaches to conducting research on the marketing activities of the enterprise for the further formation of the marketing strategy of the banking institution. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject банківський маркетинг uk_UA
dc.subject комунікаційна політика uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject bank marketing uk_UA
dc.subject communication policy uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.title Маркетинг та його місце в розвитку підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing and its place in the development of the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account