dc.contributor.author |
Гончарова, Софія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-28T13:47:04Z |
|
dc.date.available |
2025-01-28T13:47:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарова С. О. Маркетинг та його місце в розвитку підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 073 Менеджмент / С.О. Гончарова. - Київ, 2024. - 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/296 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Методи дослідження: логічного аналізу, синтезу; графічного аналізу; порівняльного аналізу; статистичної обробки результатів дослідження. У роботі проведено розрахунки на ЕОМ у програмі MS Office Excel. Основні результати дослідження: обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк». Новизна роботи: визначається власними підходами до проведення досліджень маркетингової діяльності підприємства для подальшого формування маркетингової стратегії банківської установи. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Object of research: marketing activities of JSC CB "PrivatBank". Research methods: logical analysis, synthesis; graphic analysis; comparative analysis; statistical processing of research results. The work includes calculations on a computer in the MS Office Excel program. Main results of the research: directions for improving the marketing activities of JSC CB "PrivatBank" have been substantiated. Novelty of the work: is determined by its own approaches to conducting research on the marketing activities of the enterprise for the further formation of the marketing strategy of the banking institution. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
банківський маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна політика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
bank marketing |
uk_UA |
dc.subject |
communication policy |
uk_UA |
dc.subject |
marketing strategy |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг та його місце в розвитку підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing and its place in the development of the enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8 |
|