Інституційний репозиторій
ETNUIR

Створення та просування нового туристичного продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Болотська, Альона Олегівна
dc.date.accessioned 2025-01-16T08:30:28Z
dc.date.available 2025-01-16T08:30:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Болотська А.О. Створення та просування нового туристичного продукту: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 242 Туризм / А.О. Болотська. - Київ, 2022. - 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/288
dc.description.abstract Об’єкт дослідження оптимізована розробка та вдосокналене просування нового туристичного продутку у теперішніх ринкових умовах. Методи дослідження: аналіз порівнняня, економічний та статистичний аналізи, дослідження стратегії просування та оптимізаця часових та грошових витрат на стврення та просування нового туристичного продукту за допомогою соціальної мережі. Новизна роботи: дослідженно скорочення витрат при ствренні туру, зроблен аналіз успішного просуванння та висунуті поради, щодо удосконалення шляхів туристичного розвитку країни. Практичне значення полягає у визначенні основних старегій та ризиків при створенні нового туристчиного продутку в сучасних умовах та удосокналення впливу держави на таку спецефічну галузь як туризм. The object of research is the optimized development and thorough promotion of a new tourist product in the current market conditions. Research methods: comparative analysis, economic and statistical analyses, promotion strategy research and optimization of time and money costs for the creation and promotion of a new tourist product using a social network. The novelty of the work: the reduction of costs in the creation of a tour was investigated, an analysis of successful promotion was made and advice was put forward to improve the ways of tourism development in the country. The practical significance lies in determining the main issues and risks when creating a new tourist product in modern conditions and optimizing the influence of the state on such a specific industry as tourism. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського uk_UA
dc.subject просування, створення, туризм, новий туристичний продукт, попит, споживачі, соціальні мережі, ризики; promotion, creation, tourism, new tourist product, demand, consumers, social networks, risks uk_UA
dc.title Створення та просування нового туристичного продукту uk_UA
dc.title.alternative Creation and promotion of a new tourist product uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 338.48


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу