Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження оптимізована розробка та вдосокналене просування нового туристичного продутку у теперішніх ринкових умовах.
Методи дослідження: аналіз порівнняня, економічний та статистичний аналізи, дослідження стратегії просування та оптимізаця часових та грошових витрат на стврення та просування нового туристичного продукту за допомогою соціальної мережі.
Новизна роботи: дослідженно скорочення витрат при ствренні туру, зроблен аналіз успішного просуванння та висунуті поради, щодо удосконалення шляхів туристичного розвитку країни.
Практичне значення полягає у визначенні основних старегій та ризиків при створенні нового туристчиного продутку в сучасних умовах та удосокналення впливу держави на таку спецефічну галузь як туризм.
The object of research is the optimized development and thorough promotion of a new tourist product in the current market conditions.
Research methods: comparative analysis, economic and statistical analyses, promotion strategy research and optimization of time and money costs for the creation and promotion of a new tourist product using a social network.
The novelty of the work: the reduction of costs in the creation of a tour was investigated, an analysis of successful promotion was made and advice was put forward to improve the ways of tourism development in the country.
The practical significance lies in determining the main issues and risks when creating a new tourist product in modern conditions and optimizing the influence of the state on such a specific industry as tourism.