У даній роботі аналізується проблема особливостей професійного
спілкування внутрішніх аудиторів з перевіряємими особами, внутрішніми та
зовнішніми клієнтами під час проведення внутрішніх аудиторських перевірок;
досліджуються методи психологічного впливу під час повідомлення результатів
внутрішніх аудиторських перевірок та їх обговорення. Виявляється
взаємозв’язок між стилем спілкування, продуктивною комунікацією та
швидкістю і якістю виконання завдання з внутрішнього аудиту та моніторингу,
ефективністю роботи внутрішнього аудиту вцілому.
This paper analyzes the problem of peculiarities of professional communication
of internal auditors with audited persons, internal and external clients during internal
audits; the methods of psychological influence during the communication of the results
of internal audits and their discussion are investigated. The relationship between the
style of communication, productive communication and the speed and quality of the
internal audit and monitoring task, the effectiveness of the internal audit in general is
revealed.