У роботі аналізується проблема професійного вигорання працівників
інституційного закладу, виявляється взаємозв'язок між емоційним та
професійним вигоранням. Під час написання роботи було визначено загальні
теоретико-методологічні підстави для дослідження психологічних
особливостей професійного вигорання у працівників інституційного закладу,
підібрано методичний інструментарій, який відповідає меті дослідження,
продіагностовано та проаналізовано психологічні особливості, які виникають
при професійному вигоранні у працівників інституційного закладу та визначено
шляхи подолання вигорання.
The paper analyzes the problem of professional burnout of employees of an
institutional institution, identifies the relationship between emotional and professional
burnout. In the course of writing the paper, the general theoretical and
methodological foundations for the study of psychological features of professional
burnout in employees of an institutional institution were determined, methodological
tools that meet the purpose of the study were selected, psychological features that
arise in the process of professional burnout in employees of an institutional institution
were diagnosed and analyzed, and ways to overcome burnout were identified.