Інституційний репозиторій
ETNUIR

Формування комунікативної компетенції майбутніх психологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтинська, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2025-01-12T17:07:28Z
dc.date.available 2025-01-12T17:07:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Войтинська Н.П. Формування комунікативної компетенції майбутніх психологів: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 053 Психологія / Н.П. Войтинська. - Київ, 2024. - 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/251
dc.description.abstract У роботі аналізується проблематика становлення комунікативної компетентності майбутніх психологів, що є одним із центральних завдань їхньої професійної підготовки. Ця компетенція виступає важливою складовою, яка визначає успіх психолога у його професійній діяльності, адже саме вона забезпечує здатність вибудовувати продуктивну взаємодію з клієнтами, колегами та іншими учасниками професійного середовища та досягати порозуміння в складних комунікативних ситуаціях. Розуміння та розвиток комунікативної компетентності не лише є важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців, але й має глибокий вплив на їх особистісне зростання. Цей процес сприяє формуванню ключових якостей, таких як емпатія, толерантність і здатність до ефективної комунікації. Вони, у свою чергу, дозволяють успішно взаємодіяти з людьми в різноманітних соціальних контекстах і адаптуватися до швидко змінюваного соціального середовища. Розвиваючи ці навички, майбутні фахівці стають не лише кваліфікованими професіоналами, але й чутливими, відповідальними особистостями, здатними до глибокого розуміння інших та створення гармонійних стосунків у суспільстві. У межах дослідження розглянуто та проаналізовано ключові теоретичні підходи, та здійснено глибокий аналіз психологічних чинників, що сприяють розвитку цієї важливої професійної якості. uk_UA
dc.description.abstract The work analyzes the issue of developing communicative competence of future psychologists, which is one of the central tasks of their professional training. This competence is an important component that determines the success of a psychologist in his professional activity, because it is she who provides the ability, to build productive interaction with clients, colleagues 3 and other participants in the professional environment and achieve understanding in complex communicative situations. Understanding and developing communicative competence is not only an important component of the professional training of future specialists, but also has a profound impact on their personal growth. This process contributes to the formation of key qualities, such as empathy, tolerance and the ability to communicate effectively. They, in turn, allow them to successfully interact with people in various social contexts and adapt to a rapidly changing social environment. By developing these skills, future specialists become not only qualified professionals, but also sensitive, responsible individuals, capable of deep understanding of others and creating harmonious relationships in society. The study reviewed and analyzed key theoretical approaches, and conducted an in-depth analysis of psychological factors that contribute to the development of this important professional quality. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject емоційна стійкість uk_UA
dc.subject конструктивна комунікація uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.subject активне слухання uk_UA
dc.subject emotional stability uk_UA
dc.subject constructive communication uk_UA
dc.subject empathy uk_UA
dc.subject active listening uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетенції майбутніх психологів uk_UA
dc.title.alternative Formation of communicative competencies of future psychologists uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу