У роботі розглядається проблематика психологічного супроводу дітей
дошкільного віку з розладами спектра аутизму в освітньому просторі.
Відображено підходи стосовно розкриття сутності поняття «розлади
аутистичного спектру», розглядається психолого-педагогічна характеристика
дітей з розладами аутистичного спектру. Емпірично визначені психологічні
особливості дітей дошкільного віку при розладах аутистичного спектра та
основні напрями корекційної роботи. Розроблено і апробовано програмно методичний комплекс психологічного супроводу дошкільнят з розладами
аутистичного спектру
The paper deals with the issues of psychological support of preschool children
with autism spectrum disorders in the educational space. The approaches to the
disclosure of the essence of the concept of “autism spectrum disorders” are reflected,
the psychological and pedagogical characteristics of children with autism spectrum
disorders are considered. The psychological characteristics of preschool children with
autism spectrum disorders and the main directions of correctional work are
empirically determined. A program-methodical complex of psychological support for
preschool children with autism spectrum disorders has been developed and tested.