Abstract:
Кольори відіграють надзвичайно важливу роль у медіа та рекламі,
оскільки вони суттєво впливають на сприйняття інформації й пробуджують
певний спектр емоцій у споживачів. Проєкт «The Art of Emotions»
присвячений дослідженню психології кольору та його впливу на емоції
людини в межах інформаційного простору. Робота включає аналіз
теоретичних аспектів психології кольору, дослідження відомих прийомів
використання кольорів у рекламі, дизайні й медійних проєктах, а також
експериментальне дослідження впливу кольорів на емоційну реакцію
аудиторії. Основна мета проєкту полягає в розкритті значущості кольору, а
також у визначенні оптимальних стратегій використання кольорів у рекламі та
медійних проєктах із метою досягнення максимального впливу на цільову
аудиторію.
На відміну від інших досліджень у цій галузі проєкт «The Art of
Emotions» містить не лише аналіз теоретичних аспектів психології кольору, а
й акцентує на її практичному застосуванні в інформаційному просторі та
медійній сфері. У матеріалах представлено конкретні поради й рекомендації
щодо застосування кольорів із метою досягнення певних завдань у комерції та
медійному просторі.