У вступі обґрунтована актуальність теми, визначені предмет, мета і задачі роботи, розкрита теоретична і практична значимість роботи. Перший розділ розкриває теоретичні аспекти готельного брендингу. Другий розділ присвячено детальному аналізу санаторно-туристичного комплексу «Трускавець 365» та його концепції бренду, позиціонування та розробки брендового ідентифікатора, а також питання розробки стратегії збереження та зміцнення бренду та аналіз його впливу на сприйняття клієнтами. У третьому розділі проаналізовано найпоширеніші стратегії брендування, розглянуто успішні кейси впровадження стратегій брендування відомими готелями в Україні та виявлено основні складові успіху готельних брендів.
In the introduction, the relevance of the topic is substantiated, the subject, purpose and tasks of the work are defined, the theoretical and practical significance of the work is revealed. The first chapter reveals the theoretical aspects of hotel branding. The second section is devoted to a detailed analysis of the "Truskavets 365" sanatorium-tourist complex and its brand concept, positioning and development of a brand identifier, as well as the issue of developing a strategy for preserving and strengthening the brand and analyzing its impact on customer perception. In the third section, the most common branding strategies are analyzed, successful cases of the implementation of branding strategies by well-known hotels in Ukraine are considered, and the main components of the success of hotel brands are identified.