Інституційний репозиторій
ETNUIR

Сучасні послуги гостинності в готельному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Мойсеєнко, Каріна
dc.date.accessioned 2024-12-12T09:09:58Z
dc.date.available 2024-12-12T09:09:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мойсеєнко К. Сучасні послуги в готельному бізнесі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 241 Готельно-ресторанна справа / К. Мойсеєнко. - Київ, 2024. - с. 80 uk_UA
dc.identifier.issn -
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/207
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена аналізу сучасних послуг гостинності в готельному бізнесі на прикладі Premier Palace Hotel, Київ. В дослідженні використано комбінований підхід, що включає як кількісний, так і якісний аналіз, з метою оцінки рівня послуг, задоволеності клієнтів та ідентифікації основних тенденцій розвитку готельного сервісу. Результати показують важливість персоналізації обслуговування та впровадження інноваційних технологій для підвищення конкурентоспроможності. В роботі сформульовано рекомендації для подальшого розвитку послуг гостинності в Premier Palace Hotel. Дослідження сприяє глибшому розумінню сучасних вимог до готельного сервісу та визначенню шляхів їх вдосконалення. uk_UA
dc.description.abstract Thesis for obtaining the first (bachelor) level of higher education. - Tavria National University named after V.I. Vernadskyi. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the analysis of modern hospitality services in the hotel business using the example of Premier Palace Hotel, Kyiv. The research used a combined approach, including both quantitative and qualitative analysis, in order to assess the level of services, customer satisfaction and identify the main trends in the development of hotel services. The results show the importance of service personalization and the introduction of innovative technologies to increase competitiveness. The work formulates recommendations for the further development of hospitality services at the Premier Palace Hotel. The research contributes to a deeper understanding of modern requirements for hotel service and the determination of ways to improve them. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject гостинність uk_UA
dc.subject готель uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject hotel uk_UA
dc.subject hospitality uk_UA
dc.subject services uk_UA
dc.subject hotel business uk_UA
dc.title Сучасні послуги гостинності в готельному бізнесі uk_UA
dc.title.alternative Modern hospitality services in the hotel business uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 640.4


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account