Досліджуються проблеми та можливості, що виникають у готельному бізнесі
через сезонні коливання попиту. Робота фокусується на аналізі причин сезонності,
та аналізі різних стратегій для ефективного управління готелем під час низького
сезону. Проведено аналіз літератури, соціальних мереж, веб-сайтів та кейс-стаді,
що дозволило виявити ключові чинники, які визначають сезонні коливання в
готельній індустрії. Особлива увага приділяється стратегіям управління, які можуть
бути застосовані для мінімізації негативних наслідків низького сезону, включаючи
цінові стратегії, маркетингові кампанії та введення різномаїтя послуг.
Практична частина роботи містить дослідження конкретних прикладів
готелів у різних сезонних країнах, а саме “Thе Сhеdі Аndеrmаtt” у Швейцарії з
низьким сезоном влітку та “Rеgеnt Роrtо Mоntеnеgrо” у Чорногорії з низьким
сезоном взимку, що успішно застосовують різні стратегії управління під час
низького сезону. Оцінено їх ефективність та розроблено рекомендації для
покращення управлінських рішень у готельному бізнесі.
Problems and opportunities arising in the hotel business due to seasonal fluctuations in demand are investigated. The work focuses on the analysis of the causes of seasonality, and the analysis of different strategies for effective hotel management during the low season. An analysis of literature, social networks, websites and case studies was carried out, which allowed to identify the key factors that determine seasonal fluctuations in the hotel industry. Special attention is paid to the management strategies that can be applied to minimize the negative effects of the low season, including pricing strategies, marketing campaigns and introducing a variety of services.
The practical part of the work includes the study of specific examples of hotels in different seasonal countries, namely "The ShediAndermatt" in Switzerland with a low season in summer and "Regent Rorto Montenegro" in Montenegro with a low season in winter, which successfully apply different management strategies during the low season. Their effectiveness was evaluated and recommendations were developed for improving management decisions in the hotel business.