dc.contributor.author |
Руденко, Олексій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-16T16:20:11Z |
|
dc.date.available |
2024-11-16T16:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Руденко О.С. Розробка технології створення клієнт-серверного додатку для використання в індустрії ігор: робота на здобуття кваліфікаційного ступення бакалавра: 122 Комп'ютерні науки / О.С. Руденко. - Київ, 2024.- 65 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/149 |
|
dc.description |
Отримані результати можуть бути використані для розробки подібних ігрових додатків в індустрії ігор. Розробка має потенціал для отримання патентів та публікації в наукових журналах, що підтвердить їїінноваційність та наукову цінність. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі представлено технологію створення клієнт-серверного додатку для індустрії ігор. Основною метою є розробка багатокористувацького додатку на платформі Unity із використанням мови програмування C#. Проведено аналіз різних підходів до розробки клієнт-серверних додатків та розглянуто основні етапи створення програмного забезпечення. Використано методи системного аналізу, об'єктно-орієнтованого проектування та моделювання. У результаті створено багатокористувацьку гоночну гру з функціоналом реєстрації користувачів, створення ігрових кімнат, управління автомобілями та відображення результатів. Тестування підтвердило стабільність і коректність роботи основних механік гри. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
комп'ютерні інформаційні технології,клієнт-серверний додаток, мова програмування, об'єктно-орієнтоване програмування, моделювання |
uk_UA |
dc.title |
Розробка технології створення клієнт-сервісного додатку для використання в індустрії ігор |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004 |
|