У роботі досліджено актуальні питання впровадження та функціонування систем електронного документообігу (СЕД) в Україні на прикладі Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Проаналізовано нормативно- правове забезпечення СЕД, сучасний стан їх використання та особливості впровадження в кадровому діловодстві університету. Визначено переваги та недоліки наявної системи електронного документообігу.Запропоновано шляхи вдосконалення СЕД шляхом створення централізованого електронного архіву та впровадження спеціалізованої HRM-системи HURMA для оптимізації кадрових процесів. Результати досліджень мають практичне значення для підвищення ефективності управління документами у вищих навчальних закладах.
The article examines the topical issues of implementation and functioning of electronic document management systems (EDMS) in Ukraine on the example of V.I. Vernadsky Taurida National University. The author analyzes the regulatory and legal support of EDMS, the current state of their use and the peculiarities of their implementation in the university's personnel records management. The advantages and disadvantages of the existing electronic document management system are identified.The ways of improving the EDMS by creating a centralized electronic archive and implementing a specialized HRM system HURMA to optimize personnel processes are proposed. The research results are of practical importance for improving the efficiency of document management in higher education institutions.