Дана дипломна робота присвячена вивченню формування стресостійкості у
юнацькому віці. У роботі досліджуються особливості цього процесу з
урахуванням біологічних, психологічних, соціальних, культурних та освітніх
аспектів. Аналізуються впливові фактори на рівень стресостійкості, такі як
сімейна підтримка, соціальні зв'язки, навчальне середовище та особисті
навички подолання стресу.
У дослідженні використовуються різноманітні методи, включаючи
опитувальники стресостійкості, аналіз результатів та статистичні показники.
Робота містить аналіз отриманих результатів, висновки щодо особливостей
формування стресостійкості в юнацькому віці та рекомендації щодо
покращення психологічного добробуту та ефективного подолання життєвих
труднощів у молоді.
Дана робота має важливе значення для психологів, педагогів та батьків, які
цікавляться психологічним розвитком та самореалізацією молоді, а також може
слугувати основою для подальших досліджень у галузі психології стресу та
психологічної підтримки юнаків.
This thesis is devoted to the study of the formation of stress resistance in youth. The
work examines the peculiarities of this process, taking into account biological,
psychological, social, cultural and educational aspects. Factors influencing the level
of stress resistance are analyzed, such as family support, social connections,
educational environment, and personal coping skills.
The study uses a variety of methods, including stress tolerance questionnaires,
outcome analysis, and statistical measures. The work contains an analysis of the
obtained results, conclusions regarding the features of the formation of stress
resistance in youth, and recommendations for improving psychological well-being
and effectively overcoming life difficulties in young people.
This work is important for psychologists, teachers and parents who are interested in
the psychological development and self-realization of young people, and can also
serve as a basis for further research in the field of stress psychology and
psychological support of adolescents.