Дана дипломна робота присвячена дослідженню медресе як центрів культурного і мовного обміну в контексті релігійного туризму в Туреччині. У роботі проаналізовано роль медресе у формуванні туристичного досвіду та міжкультурного взаєморозуміння, а також вивчено історичні, організаційні та освітні аспекти їх функціонування. Визначено ключові проблеми та можливості оптимізації використання медресе для розвитку культурно-пізнавального туризму. Результати дослідження свідчать про значний потенціал медресе в залученні туристів та сприянні міжкультурному діалогу.
The work
analyzes the role of madrasas in shaping the tourist experience and fostering
intercultural understanding, as well as examining the historical, organizational,
and educational aspects of their functioning. Key challenges and opportunities
for optimizing the use of madrasas for the development of cultural tourism are
identified. The findings indicate the significant potential of madrasas in
attracting tourists and promoting intercultural dialogue.