Інституційний репозиторій
ETNUIR

Система автоматизованого діагностування стану основних вузлів рейкової мережі залізничного транспорту

Show simple item record

dc.contributor.author Басалик, Микола Сергійович
dc.date.accessioned 2025-07-29T11:03:22Z
dc.date.available 2025-07-29T11:03:22Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Басалик М.С. Система автоматизованого діагностування стану основних вузлів рейкової мережі залізничного транспорту: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр:151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / М.С. Басалик. - Київ, 2025 - 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/458
dc.description Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено таким основним питанням як, вирішення проблеми синтезу систем керування, а саме структурний синтез системи керування автомобіля з використанням методу обернених операторів, синтез системи керування комплектного електропривода сільськогосподарського комбайна, синтез системи керування рівнем завантаженості реактора технологічного комплексу екопірогенезісу. У роботі вирішено важливу інженерну задачу математичного моделювання стрілочного переводу та оптимізації функціонування системи стрілочних переводів. Об’єкт дослідження: Синтез системи керування електропривода стрілочного переводу. Мета: удосконалити технології обслуговування стрілочних переводів шляхом автоматизації діагностування їх стану для підвищити рівня ефективності технічного обслуговування централізованих стрілок. uk_UA
dc.description.abstract Удосконалення технології обслуговування стрілочних переводів шляхом автоматизації діагностування їх стану дозволить підвищити рівень ефективності технічного обслуговування централізованих стрілок. Щоб усунути несправність на стрілочному переводі необхідно витратити додатковий час на прибуття до місця пошкодження і час на його обстеження. Скорочення часу на пошук несправностей вдається досягти завдяки застосуванню створеної системи автоматизованого діагностування стрілочних переводів. Система функціонує за створеною структурною схемою, до якої входить персональний комп’ютер та працює згідно з розробленим алгоритмом визначення стану стрілочних переводів при кожному переведенні стрілки. Для цього виконується підключення до робочого кола стрілочного електропривода на вимірювальному шунті в панелі живлення стрілок. uk_UA
dc.description.abstract Improving the technology of switch maintenance by automating the diagnosis of their condition will increase the efficiency of centralized switch maintenance. To repair a switch malfunction, additional time is required to arrive at the site of the damage and inspect it. The time spent on troubleshooting can be reduced by using the developed automated switch diagnosis system. The system operates according to a structural diagram that includes a personal computer and works according to a developed algorithm for determining the condition of turnouts each time the switch is moved. To do this, a connection is made to the working circuit of the turnout electric drive on the measuring shunt in the turnout power panel. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського uk_UA
dc.subject рейкова мережа, стрілка, електропривід, система керування, оптимізація, технологічний комплекс uk_UA
dc.subject rail network, switch, electric drive, control system, optimization, technological complex uk_UA
dc.title Система автоматизованого діагностування стану основних вузлів рейкової мережі залізничного транспорту uk_UA
dc.title.alternative System for automated diagnosis of the condition of key components of the railway transport rail network uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 656.2:625.1:681.5


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account