dc.contributor.author |
Басалик, Микола Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-29T11:03:22Z |
|
dc.date.available |
2025-07-29T11:03:22Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Басалик М.С. Система автоматизованого діагностування стану основних вузлів рейкової мережі залізничного транспорту: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр:151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / М.С. Басалик. - Київ, 2025 - 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/458 |
|
dc.description |
Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено таким основним питанням як, вирішення проблеми синтезу систем керування, а саме структурний синтез системи керування автомобіля з використанням методу обернених операторів, синтез системи керування комплектного електропривода сільськогосподарського комбайна, синтез системи керування рівнем завантаженості реактора технологічного комплексу екопірогенезісу. У роботі вирішено важливу інженерну задачу математичного моделювання стрілочного переводу та оптимізації функціонування системи стрілочних переводів.
Об’єкт дослідження: Синтез системи керування електропривода стрілочного переводу.
Мета: удосконалити технології обслуговування стрілочних переводів шляхом автоматизації діагностування їх стану для підвищити рівня ефективності технічного обслуговування централізованих стрілок. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Удосконалення технології обслуговування стрілочних переводів шляхом автоматизації діагностування їх стану дозволить підвищити рівень ефективності технічного обслуговування централізованих стрілок. Щоб усунути несправність на стрілочному переводі необхідно витратити додатковий час на прибуття до місця пошкодження і час на його обстеження. Скорочення часу на пошук несправностей вдається досягти завдяки застосуванню створеної системи автоматизованого діагностування стрілочних переводів. Система функціонує за створеною структурною схемою, до якої входить персональний комп’ютер та працює згідно з розробленим алгоритмом визначення стану стрілочних переводів при кожному переведенні стрілки. Для цього виконується підключення до робочого кола стрілочного електропривода на вимірювальному шунті в панелі живлення стрілок. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Improving the technology of switch maintenance by automating the diagnosis of their condition will increase the efficiency of centralized switch maintenance. To repair a switch malfunction, additional time is required to arrive at the site of the damage and inspect it. The time spent on troubleshooting can be reduced by using the developed automated switch diagnosis system. The system operates according to a structural diagram that includes a personal computer and works according to a developed algorithm for determining the condition of turnouts each time the switch is moved. To do this, a connection is made to the working circuit of the turnout electric drive on the measuring shunt in the turnout power panel. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
рейкова мережа, стрілка, електропривід, система керування, оптимізація, технологічний комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
rail network, switch, electric drive, control system, optimization, technological complex |
uk_UA |
dc.title |
Система автоматизованого діагностування стану основних вузлів рейкової мережі залізничного транспорту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
System for automated diagnosis of the condition of key components of the railway transport rail network |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
656.2:625.1:681.5 |
|