Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грицик, Світлана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-10T09:45:51Z | |
dc.date.available | 2025-02-10T09:45:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Грицик С.А. Психологічні особливості прояву тривожності учнів початкової школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / С.А. Грицик - Київ, 2023. - 55 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/345 | |
dc.description.abstract | У роботі аналізуються причини та наслідки підвищення рівня тривожність учнів початкових класів. Під час написання роботи було уточнено поняття «тривожність учнів початкової школи", під якою ми розуміли в стійке переживання дитиною власних невдач під час навчальної діяльності, визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження прояву тривожності в учнів початкової школи , підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проаналізовано вплив тривожності на шкільну мотивацію, запропоновано програму профілактики тривожності учнів початкової школи та вказано, що ефективність запропонованої програми залежить від готовності вчителів та батьків для її застосування. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper analyzes the causes and consequences of increased anxiety in primary school students. In the course of writing the paper, we clarified the concept of “anxiety of primary school students”, which we understood as a child's persistent experience of his/her own failures during learning activities, defined the general theoretical and methodological basis for studying the manifestation of anxiety in primary school students, selected a set of methods adequate to the purpose of the study, analyzed the impact of anxiety on school motivation, proposed a program for the prevention of anxiety in primary school students and indicated that the effectiveness of the proposed program depends on the readiness of parents to use it. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | anxiety | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | primary school | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | influence | uk_UA |
dc.subject | program | uk_UA |
dc.subject | prevention | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості прояву тривожності учнів початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological features of the manifestation of anxiety of elementary school students | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9 |