Інституційний репозиторій
ETNUIR

Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді

Show simple item record

dc.contributor.author Святненко, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-02-03T10:32:45Z
dc.date.available 2025-02-03T10:32:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Святненко О.В. Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / О.В. Святненко. - Київ, 2024. - 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/323
dc.description.abstract У роботі досліджується складові самосвідомості сучасної молоді на прикладі студентів-психологів. На основі теоретичного аналізу психологічної літератури по даній проблемі, визначено поняття самосвідомості, його складових та особливостей розвитку в онтогенезі, а також проведено емпіричне дослідження складових самосвідомості на вибірці студентів-психологів першого та четвертого курсу навчання. У дослідженні було проаналізовано певні складові самосвідомості, а саме рівень саморегуляції, показники самовідношення, самооцінки, самопрезентації. На основі порівняльного аналізу у студентів IV курсу навчання було визначено нижчий рівень саморегуляції та більш осмислений та креативний підхід до самопрезентації. Розроблено програму розвитку самосвідомості. uk_UA
dc.description.abstract The paper examines the components of self-awareness of modern youth on the example of psychology students. Based on the theoretical analysis of psychological literature on this issue, the concept of self-awareness, its components and peculiarities of development in ontogeny is defined, and an empirical study of the components of self-awareness is conducted on a sample of first- and fourth-year psychology students. The study analyzed certain components of self-awareness, namely the level of selfregulation, indicators of self-attitude, self-esteem, and self-presentation. Based on the comparative analysis, the fourth-year students have a lower level of self-regulation and a more meaningful and creative approach to self-presentation. A program for the development of self-awareness was developed. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject самосвідомість uk_UA
dc.subject саморегуляція uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject локус контроль uk_UA
dc.subject самопрезентація uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject self-awareness uk_UA
dc.subject self-regulation uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.subject locus of control uk_UA
dc.subject selfpresentation uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.title Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді uk_UA
dc.title.alternative Features of the development of self-awareness of modern youth uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account