Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Святненко, Ольга Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T10:32:45Z | |
dc.date.available | 2025-02-03T10:32:45Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Святненко О.В. Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / О.В. Святненко. - Київ, 2024. - 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/323 | |
dc.description.abstract | У роботі досліджується складові самосвідомості сучасної молоді на прикладі студентів-психологів. На основі теоретичного аналізу психологічної літератури по даній проблемі, визначено поняття самосвідомості, його складових та особливостей розвитку в онтогенезі, а також проведено емпіричне дослідження складових самосвідомості на вибірці студентів-психологів першого та четвертого курсу навчання. У дослідженні було проаналізовано певні складові самосвідомості, а саме рівень саморегуляції, показники самовідношення, самооцінки, самопрезентації. На основі порівняльного аналізу у студентів IV курсу навчання було визначено нижчий рівень саморегуляції та більш осмислений та креативний підхід до самопрезентації. Розроблено програму розвитку самосвідомості. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper examines the components of self-awareness of modern youth on the example of psychology students. Based on the theoretical analysis of psychological literature on this issue, the concept of self-awareness, its components and peculiarities of development in ontogeny is defined, and an empirical study of the components of self-awareness is conducted on a sample of first- and fourth-year psychology students. The study analyzed certain components of self-awareness, namely the level of selfregulation, indicators of self-attitude, self-esteem, and self-presentation. Based on the comparative analysis, the fourth-year students have a lower level of self-regulation and a more meaningful and creative approach to self-presentation. A program for the development of self-awareness was developed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | локус контроль | uk_UA |
dc.subject | самопрезентація | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | self-awareness | uk_UA |
dc.subject | self-regulation | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | locus of control | uk_UA |
dc.subject | selfpresentation | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the development of self-awareness of modern youth | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9 |