dc.contributor.author |
Святненко, Ольга Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-03T10:32:45Z |
|
dc.date.available |
2025-02-03T10:32:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Святненко О.В. Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: 053 Психологія / О.В. Святненко. - Київ, 2024. - 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/323 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджується складові самосвідомості сучасної молоді на
прикладі студентів-психологів. На основі теоретичного аналізу психологічної
літератури по даній проблемі, визначено поняття самосвідомості, його складових
та особливостей розвитку в онтогенезі, а також проведено емпіричне
дослідження складових самосвідомості на вибірці студентів-психологів першого
та четвертого курсу навчання. У дослідженні було проаналізовано певні складові
самосвідомості, а саме рівень саморегуляції, показники самовідношення,
самооцінки, самопрезентації. На основі порівняльного аналізу у студентів IV
курсу навчання було визначено нижчий рівень саморегуляції та більш
осмислений та креативний підхід до самопрезентації. Розроблено програму
розвитку самосвідомості. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper examines the components of self-awareness of modern youth on the
example of psychology students. Based on the theoretical analysis of psychological
literature on this issue, the concept of self-awareness, its components and peculiarities
of development in ontogeny is defined, and an empirical study of the components of
self-awareness is conducted on a sample of first- and fourth-year psychology students.
The study analyzed certain components of self-awareness, namely the level of selfregulation, indicators of self-attitude, self-esteem, and self-presentation. Based on the
comparative analysis, the fourth-year students have a lower level of self-regulation and
a more meaningful and creative approach to self-presentation. A program for the
development of self-awareness was developed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
самосвідомість |
uk_UA |
dc.subject |
саморегуляція |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
локус контроль |
uk_UA |
dc.subject |
самопрезентація |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
self-awareness |
uk_UA |
dc.subject |
self-regulation |
uk_UA |
dc.subject |
self-esteem |
uk_UA |
dc.subject |
locus of control |
uk_UA |
dc.subject |
selfpresentation |
uk_UA |
dc.subject |
students |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку самосвідомості сучасної молоді |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of the development of self-awareness of modern youth |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
159.9 |
|