Інституційний репозиторій
ETNUIR

PR-технології у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панасенко, Олександра Андріївна
dc.date.accessioned 2025-01-15T08:07:27Z
dc.date.available 2025-01-15T08:07:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пансенко О.А. PR-технології у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 061 Журналістика / О.А Панасенко. - Київ, 2022. - 148 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/282
dc.description.abstract Сьогодні формування іміджу компанії є надзвичайно актуальною темою, якій присвячується багато уваги як серед дослідників іміджезнавців, так і серед спеціалістів практиків, які працюють у сфері реклами та PR. Адже імідж компанії напряму пов’язаний з її фінансовим успіхом. Сучасна аудиторія звертає увагу не лише на сам продукт, його ціну та якість, але й на те, які цінності та філософію має компанія, виробник. Споживачі надають перевагу тим компаніям та брендам, які мають та транслюють своїй аудиторії не лише матеріальні цінності, які піклуються про людей, навколишнє середовище та не байдужі до майбутнього нашої планети. Саме тому метою нашого магістерського проєкту стало дослідження PR- технологій у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі. Дані отримані нами під час аналізу вітчизняного медіапростору та проведення соціологічних опитувань, що були спрямовані на вивчення громадської думки щодо образу компанії IKEA, її впізнаванності, ставлення до продуктів серед української аудиторії та розуміння ефективності PR-заходів, що проводить компанія на території України, свідчать про те, що компанія IKEA є відомою для більшості українців, має доволі позитивний імідж серед української аудиторії. Але при цьому імідж компанії має конкретні недоліки, які помічає та на які вказує аудиторія. На основі чіткого виокремлення сильних та слабких сторін іміджу компанії, ми спрогнозували майбутнє компанії IKEA на українському ринку та сформували перелік рекомендацій по вдосконаленню іміджу компанії в Україні, що формується крізь призму місцевих медіа. uk_UA
dc.description.abstract Today, the formation of a company's image is an extremely relevant topic, to which a lot of attention is paid both among researchers of image studies and among specialist practitioners working in the field of advertising and PR. After all, the image of the company directly related to its financial success. Modern audiences do not pay attention only on the product itself, its price and quality, but also on what values ​​and philosophy has a company, a manufacturer.Consumers prefer those companies and brands which have and broadcast to their audience not only material values ​​which care about people, the environment and are not indifferent to the future our planet. That is why the goal of our master's project was the research of PR- technologies in shaping the image of the IKEA company in the Ukrainian media space. The data were obtained by us during the analysis of the domestic media space and conducting sociological surveys aimed at studying public opinion regarding the image of the IKEA company, its recognition, attitude towards products among the Ukrainian audience and understanding of effectiveness PR activities that carried out by the company on the territory of Ukraine, testify to the fact that the IKEA company is known to the majority of Ukrainians, has a fairly positive image among Ukrainians the audience But at the same time, the company's image has specific shortcomings that are noticed by and which the audience points to. On the basis of clearly distinguishing the strengths and weaknesses of the image company, we predicted the future of the IKEA company in the Ukrainian market and formed a list of recommendations for improving the company's image in Ukraine, which is formed through the prism of local media. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject медіапростір uk_UA
dc.subject аудиторія uk_UA
dc.subject компанія uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject формування іміджу uk_UA
dc.subject PR-технології uk_UA
dc.subject media space uk_UA
dc.subject audience uk_UA
dc.subject company uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject image formation uk_UA
dc.subject PR technologies uk_UA
dc.title PR-технології у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі uk_UA
dc.title.alternative PR technologies in the formation of the image of the IKEA company in Ukrainian media space uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 070


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу