dc.contributor.author |
Панасенко, Олександра Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-15T08:07:27Z |
|
dc.date.available |
2025-01-15T08:07:27Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Пансенко О.А. PR-технології у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 061 Журналістика / О.А Панасенко. - Київ, 2022. - 148 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/282 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні формування іміджу компанії є надзвичайно актуальною темою,
якій присвячується багато уваги як серед дослідників іміджезнавців, так і серед
спеціалістів практиків, які працюють у сфері реклами та PR. Адже імідж компанії
напряму пов’язаний з її фінансовим успіхом. Сучасна аудиторія звертає увагу не
лише на сам продукт, його ціну та якість, але й на те, які цінності та філософію
має компанія, виробник. Споживачі надають перевагу тим компаніям та брендам,
які мають та транслюють своїй аудиторії не лише матеріальні цінності, які
піклуються про людей, навколишнє середовище та не байдужі до майбутнього
нашої планети.
Саме тому метою нашого магістерського проєкту стало дослідження PR-
технологій у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі.
Дані отримані нами під час аналізу вітчизняного медіапростору та
проведення соціологічних опитувань, що були спрямовані на вивчення
громадської думки щодо образу компанії IKEA, її впізнаванності, ставлення до
продуктів серед української аудиторії та розуміння ефективності PR-заходів, що
проводить компанія на території України, свідчать про те, що компанія IKEA є
відомою для більшості українців, має доволі позитивний імідж серед української
аудиторії. Але при цьому імідж компанії має конкретні недоліки, які помічає та
на які вказує аудиторія.
На основі чіткого виокремлення сильних та слабких сторін іміджу
компанії, ми спрогнозували майбутнє компанії IKEA на українському ринку та
сформували перелік рекомендацій по вдосконаленню іміджу компанії в Україні,
що формується крізь призму місцевих медіа. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Today, the formation of a company's image is an extremely relevant topic,
to which a lot of attention is paid both among researchers of image studies and among
specialist practitioners working in the field of advertising and PR. After all, the image of the company
directly related to its financial success. Modern audiences do not pay attention
only on the product itself, its price and quality, but also on what values and philosophy
has a company, a manufacturer.Consumers prefer those companies and brands
which have and broadcast to their audience not only material values which
care about people, the environment and are not indifferent to the future
our planet. That is why the goal of our master's project was the research of PR-
technologies in shaping the image of the IKEA company in the Ukrainian media space. The data were obtained by us during the analysis of the domestic media space and
conducting sociological surveys aimed at studying
public opinion regarding the image of the IKEA company, its recognition, attitude towards
products among the Ukrainian audience and understanding of effectiveness PR activities that
carried out by the company on the territory of Ukraine, testify to the fact that the IKEA company is
known to the majority of Ukrainians, has a fairly positive image among Ukrainians
the audience But at the same time, the company's image has specific shortcomings that are noticed by and
which the audience points to. On the basis of clearly distinguishing the strengths and weaknesses of the image
company, we predicted the future of the IKEA company in the Ukrainian market and
formed a list of recommendations for improving the company's image in Ukraine,
which is formed through the prism of local media. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
uk_UA |
dc.subject |
медіапростір |
uk_UA |
dc.subject |
аудиторія |
uk_UA |
dc.subject |
компанія |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
формування іміджу |
uk_UA |
dc.subject |
PR-технології |
uk_UA |
dc.subject |
media space |
uk_UA |
dc.subject |
audience |
uk_UA |
dc.subject |
company |
uk_UA |
dc.subject |
organization |
uk_UA |
dc.subject |
image |
uk_UA |
dc.subject |
image formation |
uk_UA |
dc.subject |
PR technologies |
uk_UA |
dc.title |
PR-технології у формуванні іміджу компанії IKEA в українському медіапросторі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
PR technologies in the formation of the image of the IKEA company in Ukrainian media space |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
070 |
|