Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Руда, Діана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T17:32:11Z | |
dc.date.available | 2025-01-12T17:32:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Руда Д.В. Формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 053 Психологія / Д.В. Руда. - Київ, 2024. - 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/256 | |
dc.description.abstract | У роботі аналізується проблема формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності. Виявлено взаємозв’язок між суб’єктивною оцінкою психологічного клімату та психофізіологічним станом учнів, соціометричними позиціями й особистісними рисами, такими, як тривожність, агресивність й ворожість. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підходи для дослідження психологічного клімату в шкільному колективі, обрано комплекс методик, що відповідають меті дослідження. Також продіагностовано та проаналізовано вплив різноманітних чинників на психологічний клімат і визначено шляхи його покращення для створення позитивного середовища в процесі навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The work analyzes the problem of forming the psychological climate in the school collective in the process of educational activity. The relationship between the subjective assessment of the psychological climate and the psychophysiological state of students, sociometric positions, and personal traits such as anxiety, aggressiveness, and hostility is revealed. During the writing of the work, the general theoretical and methodological foundations for researching the psychological climate in the school collective were determined, and a set of methods appropriate to the goals of the research was chosen. Also, the influence of various factors on the psychological climate was diagnosed and analyzed, and ways to improve it for creating a positive environment in the process of educational activity were identified. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | психологічний клімат | uk_UA |
dc.subject | шкільний колектив | uk_UA |
dc.subject | агресія | uk_UA |
dc.subject | ворожість | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | психологічне благополуччя | uk_UA |
dc.subject | Соціально-емоційне та етичне навчання | uk_UA |
dc.subject | psychological climate | uk_UA |
dc.subject | school collective | uk_UA |
dc.subject | aggression | uk_UA |
dc.subject | hostility | uk_UA |
dc.subject | anxiety | uk_UA |
dc.subject | psychological well-being | uk_UA |
dc.subject | socio-emotional and ethical learning | uk_UA |
dc.title | Формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of psychological climate in the school team in the process of educational activity | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9 |