Інституційний репозиторій
ETNUIR

Формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руда, Діана Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-01-12T17:32:11Z
dc.date.available 2025-01-12T17:32:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Руда Д.В. Формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 053 Психологія / Д.В. Руда. - Київ, 2024. - 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/256
dc.description.abstract У роботі аналізується проблема формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності. Виявлено взаємозв’язок між суб’єктивною оцінкою психологічного клімату та психофізіологічним станом учнів, соціометричними позиціями й особистісними рисами, такими, як тривожність, агресивність й ворожість. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підходи для дослідження психологічного клімату в шкільному колективі, обрано комплекс методик, що відповідають меті дослідження. Також продіагностовано та проаналізовано вплив різноманітних чинників на психологічний клімат і визначено шляхи його покращення для створення позитивного середовища в процесі навчальної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The work analyzes the problem of forming the psychological climate in the school collective in the process of educational activity. The relationship between the subjective assessment of the psychological climate and the psychophysiological state of students, sociometric positions, and personal traits such as anxiety, aggressiveness, and hostility is revealed. During the writing of the work, the general theoretical and methodological foundations for researching the psychological climate in the school collective were determined, and a set of methods appropriate to the goals of the research was chosen. Also, the influence of various factors on the psychological climate was diagnosed and analyzed, and ways to improve it for creating a positive environment in the process of educational activity were identified. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject психологічний клімат uk_UA
dc.subject шкільний колектив uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject ворожість uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject психологічне благополуччя uk_UA
dc.subject Соціально-емоційне та етичне навчання uk_UA
dc.subject psychological climate uk_UA
dc.subject school collective uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject hostility uk_UA
dc.subject anxiety uk_UA
dc.subject psychological well-being uk_UA
dc.subject socio-emotional and ethical learning uk_UA
dc.title Формування психологічного клімату в шкільному колективі в процесі навчальної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Formation of psychological climate in the school team in the process of educational activity uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 159.9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу