Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шемонаєва, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-12-09T20:18:45Z
dc.date.available 2024-12-09T20:18:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шемонаєва О.М. Управління вартістю підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: 072 Фінанси, банківська справа та страхування / О.М.Шемонаєва. – Київ, 2023. – 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://etnuir.tnu.edu.ua/handle/123456789/190
dc.description Магістерська робота з фінансів uk_UA
dc.description.abstract У роботі аналізуються теоретичні положення і практичні заходи щодо управління вартістю підприємства в умовах ринкової економіки України. Під час написання роботи було визначено теоретико-методичні та практичні аспекти управління вартістю підприємства з метою стабілізації його фінансово стану; досліджено інструменти оцінки вартості підприємства, а також вплив управлінських рішень на фінансові результати підприємства; проаналізовано фінансовий стан досліджуваного підприємства; запропоновано шляхи удосконалення управління вартістю ТОВ «Агентство мерчандайзингу «Оптіма»; обрані напрями зростання вартості ТОВ «Агентство мерчандайзингу «Оптіма». The paper examines theoretical principles and practical measures regarding enterprise value management in the conditions of Ukraine's market economy. During the writing process, theoretical, methodological, and practical aspects of enterprise value management were identified to stabilize its financial status. This involved exploring tools for assessing enterprise value, as well as the impact of managerial decisions on the financial results of the enterprise. The financial condition of the investigated enterprise was analyzed, and ways to improve the management of the value of 'Optima' Merchandising Agency LLC were proposed. Additionally, directions for increasing the value of 'Optima' Merchandising Agency LLC were selected. uk_UA
dc.description.abstract The paper examines theoretical principles and practical measures regarding enterprise value management in the conditions of Ukraine's market economy. During the writing process, theoretical, methodological, and practical aspects of enterprise value management were identified to stabilize its financial status. This involved exploring tools for assessing enterprise value, as well as the impact of managerial decisions on the financial results of the enterprise. The financial condition of the investigated enterprise was analyzed, and ways to improve the management of the value of 'Optima' Merchandising Agency LLC were proposed. Additionally, directions for increasing the value of 'Optima' Merchandising Agency LLC were selected. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ТНУ імені В.І. Вернадського uk_UA
dc.subject управління вартістю, конкурентноспроможність, фінансові результати, оцінка вартості, стратегія uk_UA
dc.subject value management, competitiveness, financial results, valuation, strategy uk_UA
dc.title Управління вартістю підприємства uk_UA
dc.title.alternative Enterprise Value Management uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.identifier.udc 657.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу